• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lösa lån GE money

K

Knut

Gäst
Poäng: 0
Hej!

Jag blev beviljad ett lån på 30k idag av GE Money. Jag skrev i ansökan att
jag ska lösa ett annat lån för pengarna, men det vill jag egentligen inte alls.
Hade inte fått lånet om jag inte hade skrivit att jag skulle lösa ett annat lån.

Kan jag välja att få pengarna utbetalda till ett bankkonto istället för att de ska
hjälpa mig att lösa det andra lånet? Har inte fått låneavtalet ännu så jag vet ju inte om
det går att fixa. Någon här som vet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
du behöver inte lösa lånen.jag tog också lån hos dem då frågade dom om jag ville låta dom lösa lånen men jag sa nej jag fixar det.okej sa dom.så med låneavtalet så kommer 1 papper till där man kan skriva skulderna man har och skicka med det med avtalet.eller inte.

men tänk på att betala i tid annars har du dom ringandes.
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Ta autogiro hos dem om du har möjlighet. Tycker ändå de är bra att ha att göra med.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag har ett lån hos GE money på 25000kr och jag vart sen med betalning, jag fick ett sms i från dem om att jag skulle höra av mig, jag mailade in om det var ok att jag betalade in summan ca 19 dagar efter förfallodagen och fick svar på mailen att det var helt ok,så jag tycker att dom är helt ok
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp